درخواست فرم مشاوره
بهترین کشور برای مهاجرت 2022

بهترین کشور برای مهاجرت 2022

مطمئنا وقتی رویای رفتن و زندگی در یک کشور دیگر را در سر داشته باشید، اولین سوالاتی که ذهنتان را درگیر می کند این است که بهترین کشور برای مهاجرت کجا می باشد؟ شرایط رفتن به این کشورها چگونه است؟ آیا امکان مهاجرت کاری و یا تحصیلی به این کشورها آسان است؟ ما در این مقاله از بیاند یونیورسال در کنارتان هستیم تا پاسخگوی دغدغه های مهاجرت شما باشیم. پس تا انتهای متن برای رسیدن به اهدافتان همراه ما باشید.

 

قبل از انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت به چه مواردی دقت کنیم؟

 

بهترین کشور برای مهاجرت از دیدگاه افراد مختلف متفاوت تعبیر می شود. شما باید ابتدا هدفتان را برای رفتن مشخص کنید.

یک سری از افراد به دلایل تحصیلی مهاجرت می کنند. برخی به دلیل شرایط کاری و.... . بنابراین در وهله اول برای مهاجرت باید هدفتان را برای رفتن انتخاب کنید.

اگر به طور کلی بخواهیم روش های مهاجرت را بررسی کنیم می توانید از طریق یکی از راه هایی که در ادامه بیان می کنیم به زندگی در کشور مورد علاقه تان دست بیابید.

  1. مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی
  2. مهاجرت از طریق ویزای کاری
  3. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  4. مهاجرت از طریق ازدواج با تبعه خارجی
  5. مهاجرت از طریق کارآفرینی
  6. مهاجرت از طریق تولد فرزند

 

ممکن است شرایط مهاجرتی کشورهای مختلف برای روش های ذکر شده متفاوت باشد.

بنابراین زمان انتخاب  بهترین کشور برای مهاجرت، شرایط راهی که برای اقامت انتخاب کرده اید را نیز باید حتما در نظر بگیرید. البته بیشتر کشور های اروپایی شرایط مشابه ای برای مهاجرت دارند.

اما مشاوره با یک وکیل و یا مشاور امور مهاجرتی می تواند خیلی از موانع را از سر راهتان بردارد. تا شما بتوانید سریع و راحت به ویزای مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

 

 

بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی

 

موضوع دیگری که شاید ذهنتان را درگیر کند تفاوت ویزا و اقامت است. شما با اخذ ویزا برای یک مدت معینی می توانید در کشور مورد نظر اقامت داشته باشید و این اقامت دائمی نیست.

اما با اخذ اقامت دیگر تبعه آن کشور می شوید و می توانید از حقوق شهروندی آن کشور استفاده کنید. خیلی از افرادی که به رفتن فکر می کنند ابتدا با ویزای کاری یا تحصیلی برای رسیدن به مقصد مورد نظرشان  اقدام می کنند. سپس با کمک یک وکیل زبده زمینه اقامتشان را نیز فراهم می سازند.

 

چه عواملی بر روی مهاجرت شما تاثیر گذار است؟

 

بعد از این که روش مهاجرتتان را انتخاب نمودید نوبت به انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت می رسد. همانطور که گفته شد عموم کشور های اروپایی قوانین مشابه ای برای مهاجران قرار داده اند. اما توجه به یک سری شرایط، ممکن است بر روی تعیین مقصد شما برای مهاجرت تاثیر گذار باشد.

 

بررسی شرایط اقتصادی بهترین کشور برای مهاجرت

 

شرایط اقتصادی کشور مورد نظر شما، از جمله مهم ترین مواردی است که در مهاجرت شما تاثیر گذار است. مطمئنا کسب درآمد خوب و داشتن بازار کار مناسب از ملزومات یک زندگی در کشور بیگانه است.

 

بررسی شرایط اجتماعی

 

مورد بعدی که می تواند در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت موثر باشد شرایط اجتماعی آن کشور است. خیلی از کشورها مهاجر دوست یا مهاجر پذیر نیستند و حقوق شهروندی مهاجران خیلی متفاوت از سایر افراد می باشد. بنابراین مهم است که شما کشوری را برای مهاجرت انتخاب کنید که بتوانید احساس امنیت و راحتی را در غربت تجربه نمایید.

 

   روش های مهاجرت

 

اینکه شما به چه طریقی برای مهاجرت اقدام میکنید برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهم است. به عنوان مثال خیلی از کشورها شرایط مهاجرت تحصیلی خیلی خوبی دارند اما بازار کار خوبی ندارند و بالعکس. جذب نیروی کار خارجی در بسیاری از کشورهای اروپایی به دلیل عدم وجود نیروی جوان فعال، بسیار استقبال می شود.  بنابراین با توجه به هدفتان می توانید انتخاب های متفاوتی داشته باشید.

 

   بررسی ارزش پاسپورت برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت

 

یکی از موضوعاتی که شاید خیلی ها در زمان انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت  به آن توجه نمی کنند، ارزش پاسپورت ان کشور می باشد. همانطور که می دانید زمانیکه قصد مسافرت خارجی داشته باشید، نیاز به پاسپورت و ویزا دارید. ارزش پاسپورت شما امکان مسافرت های خارجی بدون نیاز به ویزا را تعیین می نماید.

هر ساله پاسپورت کشورها بر اساس معیار های خاصی ارزش گذاری شده و در یک جدول ارائه می شوند. این ارزش گذاری بسته به سطح کشورها عموما تعیین می گردد.

پاسپورت کشورهای پیشرفته دارای ارزش بالاتری هستند. بنابراین اگر شما بتوانید در یک کشور خوب و با ارزش پاسپورت بالا اقامت بگیرید، بعد از اخذ پاسپورت ان کشور می توانید به راحتی به خیلی از کشورها بدون نیاز به ویزا سفر کنید. پیشنهاد می کنیم در زمان مهاجرت به این موضوع نیز توجه نمایید.

 

بهترین کشور برای مهاجرت کجاست ؟

 

اگر بخواهیم به طور کلی به بررسی بهترین کشور برای مهاجرت بپردازیم، یکسری از کشورها بیشترین آمار درخواستی برای مهاجرت را دارا هستند. از جمله این کشور ها به شرح زیر می باشند.

 

    بهترین کشور برای مهاجرت کاری

 

اگر هدفتان از مهاجرت، ویزای کاری است، یک سری از کشور ها با توجه به شرایط اقتصادی و بازار کارشان دارای تقاضای بالاتری می باشند. در واقع امکان موفقیت شما برای اقامت از طریق اخذ ویزای کاری از این کشورها بالاتر می باشد. از جمله این کشورها عبارتند از :

  1. آلمان
  2. کانادا
  3. استرالیا
  4. دانمارک
  5. سوئیس
  6. بلژیک
  7. امارات
  8. و...

 

 

بهترین کشور برای مهاجرت کاری

 

    بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی

 

خیلی از جوانان برای مهاجرت به دنبال اخذ ویزای تحصیلی هستند تا از طریق آن بتوانند به اقامت در آن کشور دست پیدا نمایند. به همین منظور با انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی می توانند به آینده بهتری دست پیدا نمایند. کشورهایی که بیشترین تقاضا را برای مهاجرت تحصیلی دارند عبارتند از :

 

  1. هلند
  2. مجارستان
  3. آلمان
  4. ایتالیا
  5. کانادا
  6. اسپانیا
  7. انگلستان
  8. ترکیه
  9. و...

 

    بهترین کشور برای مهاجرت سرمایه گذاری

 

شما با خرید قانونی ملک یا سرمایه گذاری در یک کشور می توانید اقامت آن کشور را نیز به دست بیاورید. زیرا به دولت این امنیت را می دهید که می توانید هم در بهبود اقتصادی آن کشور موثر باشید، هم نیازی به حمایت مالی آن کشور ندارید. بنابراین مهم است که بهترین کشور برای مهاجرت سرمایه گذاری را درست انتخاب کنید. از جمله بهترین کشور هایی که از طریق سرمایه گذاری می توانید برای مهاجرت آن اقدام کنید شامل موارد زیر می باشد.

 

  1. استرالیا
  2. کانادا
  3. اتریش
  4. پرتغال
  5. اسپانیا
  6. یونان
  7. عمان
  8. انگلستان
  9. و...

 

 

بهترین روش مهاجرت چیست؟

 

تا به این جای متن با هم مواردی را که برای انتخاب  بهترین کشور برای مهاجرت مهم هستند را بررسی کردیم. در بین روش های گفته شده ، مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی بیشترین تقاضا را دارد.

اکثر افرادی که به مهاجرت فکر می کنند قشر جوان زیر 35 سال می باشند. به همین دلیل بهترین و شاید بتوان گفت راحت ترین راه رسیدن به اقامت در یک کشور دیگر اخذ ویزای تحصیلی است. اخذ این ویزا شاید در نگاه اول برایتان سخت و غیر ممکن باشد. اما پیشنهاد میکنیم اگر رویای رفتن را دارید حتما از جلسات مشاوره رایگان با وکیلان زبده و کاربلد بیاند یونیورسال استفاده کنید.

ما در مجموعه مهاجرتی بیاند یونیورسال بهترین راه های مهاجرت را پیش پای شما قرار می هیم. حتی از طریق دوره های موجود در این مجموعه می توانید بدون مدرک زبان به تحصیل در کشور های اروپایی از جمله کشور های مجارستان، هلند، ایتالیا و اسپانیا بپردازید.

ما در کنارتان هستیم تا راه رسیدن به بهترین کشور برای مهاجرت را برایتان آسان کنیم.

فرم مشاوره مهاجرتی بیاند یونیورسال

فرم مشاوره تخصصی مهاجرت

برای گرفتن مشاوره رایگان تنها کافیست اسم و شماره واتساپ خود را وارد کنید
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

اخرین مقالات


دانشگاه های مجارستان

دانشگاه های مجارستان


برای تحصیل در دانشگاه های مجارستان نیاز به اطلاعات زیادی دارید. ما در این نوشته سعی کرده ایم این اطلاعات را به خوبی به شما منتقل کنیم.

اطلاعات بیشتر

مرز مجارستان

مرز مجارستان


مرز مجارستان با 7 کشور اسلواکی، اتریش، اسلوونی، صربستان، رومانی، اوکراین و کروواسی مشترک است.

اطلاعات بیشتر

تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیل پزشکی در مجارستان


تحصیل پزشکی در مجارستان یکی از راه های مناسب برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در یک کشور اروپایی با هزینه های کم را دارند.

اطلاعات بیشتر

کار کانادا

کار کانادا


همه چیز در مورد کار کانادا را در این مطلب توضیح می دهیم تا شما با آگاهی بیشتری برای اقامت کانادا اقدام کنید.

اطلاعات بیشتر

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)


LMIA به معنی ارزیابی اثرگذاری بر بازار کانادا است. کارفرمایان که این مجوز را دریافت میکنند میتوانند نیروی کار خارجی را استخدام کنند.

اطلاعات بیشتر