درخواست فرم مشاوره
تحصیل در هلند

تحصیل در هلند

هلند یکی از کشور های زیبا و دوست داشتنی می باشد که خیلی ها آرزوی زندگی در این کشور را دارند. خیلی از افراد برای دستیابی به این آرزو به دنبال شرایط تحصیل در هلند هستند تا از طریق دریافت ویزای تحصیلی هلند بتوانند در این کشور اقامت کنند.

تحصیل در هلند در رشته های مختلف شاید در نگاه اول برایتان غیر ممکن به نظر بیاید. از آنجایی که هلند یک کشور رویایی است و بیشتر جمعیت آن علاوه بر زبان هلندی به زبان انگلیسی هم صحبت می کنند، خیلی ها دوست دارند آینده فرزندانشان را با تحصیل در دانشگاه های هلند تامین کنند.

به همین منظور شرایط اخذ ویزای تحصیلی هلند یکی از موضوعاتی است که از سمت جوانانی که به مهاجرت فکر می کنند و یا والدینی که قصد دارند  فرزندشان را برای ادامه تحصیل به این کشور بفرستند بسیار جستجو می شود. اگر شما هم آرزو مهاجرت به هلند را در سر دارید تا انتهای متن با ما همراه باشید.

تحصیل در هلند در هر مقطعی با توجه به رده سنی و شرایط آن مقطع قابل انجام می باشد. البته به شرطی که شرایط لازم مربوطه را داشته باشید.

 

تحصیل در مدارس هلند

 

برای تحصیل در هلند در سطح مدارس آن باید برای سطح ابتدایی یا دبیرستان اقدام کرد. در هلند از 5 سالگی مدارس ابتدایی آغاز و در 6 سطح به طول خواهد کشید و سپس مقطع بعدی شروع خواهد شد. نکته قابل توجه ای که وجود دارد زبان هلندی بسیاری از این مدارس است و مدارس انگلیسی زبان ممکن است هزینه برای محصلان داشته باشد.

 

ویزای تحصیلی هلند

 

تحصیل در هلند در مقطع کارشناسی

 

برای تحصیل در دانشگاه های هلند در مقطع کارشناسی باید در آزمون آیلتس حداقل نمره 6 را کسب کنید. البته چنانچه نمره زبان متقاضی کمتر بود در برخی از دانشگاه ها امکان گذراندن دوره های پیش نیاز وجود دارد.

همچنین برای تحصیل در هلند در سطح کارشناسی بازه انتخاب رشته مورد نظر شما بسیار زیاد است و شامل طیف زیادی از رشته ها می شود.

 

تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد

 

برای ادامه تحصیلات کارشناسی ارشد در دانشگاه های هلند نمره آیلتس بالای 6.5 داشته باشید.

 

دوره زبان انگلیسی در مجارستان بهترین فرصت برا شماست که بتوانید سطح زبان مورد نظر خود را در کمترین زمان افزایش دهید

 

  تحصیل در هلند در مقطع دکتری

 

در برخی از دانشگاه های هلند هزینه مقطع دکتری به عنوان بورسیه و پروژه های تحقیقاتی بر عهده دولت است و دانشجویان در حین تحصیل دارای حقوق می باشند و برخی موارد دیگر نیز بر عهده دانشگاه است. شما برای اقدام به تحصیل در مقطع دکتری باید حتما در آیلتس حداقل نمره 7 را کسب کنید و برای پذیرش حتما باید توسط یک استاد راهنما مورد قبول و حمایت واقع شوید.

 

ویزای تحصیلی هلند

 

برای گرفتن ویزای تحصیلی در هلند بحث تمکن مالی بسیار پر اهمیت است. در واقع تمکن مالی به عنوان پشتوانه مالی تحصیل شما در هلند است.

هزینه تحصیل در هلند در مقاطع مختلف متفاوت است به عنوان مثال برای دوره کارشناسی شما مبلغی معادل 6 الی 15 هزار یورو علاوه بر هزینه های خورد و خوراک و پوشاک نیاز دارید. همچنین هزینه سکونت در خوابگاه ها نیز چیزی حدود 400 تا 900 یورو است. در صورتی که بتوانید با یک تمکن مالی ثابت کنید که می توانید از پس هزینه های آن بر بیاید می توانید ویزای تحصیلی در هلند را به دست بیاورید

 

دانشگاه های هلند

 

دانشگاه های هلند

 

تحصیل در هلند و دانشگاه های آن با توجه به موقعیت عالی و بالای سطح آموزشی این کشور که جز یکی از امن ترین کشورهای دنیا نیز محسوب میشود، یک رویا نیست. کافی است مقطع تحصیلی خود را برای ادامه مدارج علمی انتخاب کنید و به دنبال بهترین دانشگاه های هلند برای دریافت دعوتنامه باشید.

 

دانشگاه University of Amsterdam

نمره معدل دیپلم شما برای پذیرش در این دانشگاه بسیار مهم است. برای تحصیل در هلند و دانشگاه آمستردام به نمرات ریاضی و سطح زبان شما نگاه ویژه ای خواهد شد.

رشته ها قابل تحصیل  : اقتصاد و تجارت،  علوم انسانی، رشد و تربیت کودک، روانشناسی، حقوق، هنر های آزاد، دوره های دندان پزشکی و پزشکی

 

دانشگاه rasmus University Rotterdam

 

یکی از دانشگاه های هلند که از لحاظ علمی دارای رتبه بالایی می باشد این دانشگاه است. بنابراین از دانشجویان نخبه با روی باز استقبال خواهد کرد و در حین تحصیل امکانات تفریحی، تحقیقاتی و مسکونی به دانشجویانش ارائه خواهد نمود.

رشته های قابل تحصیل : فلسفه، تجارت بین الملل، روانشناسی، هنر، اقتصاد، ارتباطات و رسانه ها، تاریخ و فرهنگ

 

دانشگاه Delft University of Technology

برای تحصیل در هلند و این دانشگاه کافی است رزومه خود را ارسال کنید و نیازی به آزمون ورودی نیست. تنها دانش بالای زبان در این دانشگاه الزامی است.

رشته های قابل تحصیل : ریاضیات کاربردی، مهندسی هوافضا، مهندسی زیست پزشکی، معماری، مهندسی شیمی، فیزیک کاربردی، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی محیط زیست، علوم ارتباطات، رباتیک، مدیریت ساخت

 

دانشگاه Leiden University

یکی از دانشگاه های برتر هلند است که به دو زبان انگلیسی و هلندی دانشجو می پذیرد. برای گرفتن Apply از این دانشگاه باید از اول اکتبر اقدام کنید.

رشته های قابل تحصیل :روانشناسی، روابط بین الملل، علوم سیاسی، پزشکی، علوم دارویی زیستی، سیاست بین الملل ، علوم بالینی

 

 

نگران مدرک زبان نباشید

 

اگه علاقه مند به مهاجرت به هلند از طریق تحصیل هستید اما سطح زبان مورد نظر خود را کسب نکردید، این امکان برای شما وجود دارد که قبل از اینکه تحصیل خود را در ان مقطع شروع کنید در یک دوره کوتاه مدت زبان در این کشور  بگزرانید و بعد از کسب نمره مورد نظر در اون مقطع تحصیلی ثبتنام کرده مشغول به تحصیل شوید.

 

فرم مشاوره مهاجرتی بیاند یونیورسال

فرم مشاوره تخصصی مهاجرت

برای گرفتن مشاوره رایگان تنها کافیست اسم و شماره واتساپ خود را وارد کنید
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

اخرین مقالات


دانشگاه های مجارستان

دانشگاه های مجارستان


برای تحصیل در دانشگاه های مجارستان نیاز به اطلاعات زیادی دارید. ما در این نوشته سعی کرده ایم این اطلاعات را به خوبی به شما منتقل کنیم.

اطلاعات بیشتر

مرز مجارستان

مرز مجارستان


مرز مجارستان با 7 کشور اسلواکی، اتریش، اسلوونی، صربستان، رومانی، اوکراین و کروواسی مشترک است.

اطلاعات بیشتر

تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیل پزشکی در مجارستان


تحصیل پزشکی در مجارستان یکی از راه های مناسب برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در یک کشور اروپایی با هزینه های کم را دارند.

اطلاعات بیشتر

کار کانادا

کار کانادا


همه چیز در مورد کار کانادا را در این مطلب توضیح می دهیم تا شما با آگاهی بیشتری برای اقامت کانادا اقدام کنید.

اطلاعات بیشتر

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)


LMIA به معنی ارزیابی اثرگذاری بر بازار کانادا است. کارفرمایان که این مجوز را دریافت میکنند میتوانند نیروی کار خارجی را استخدام کنند.

اطلاعات بیشتر