درخواست فرم مشاوره
دوره زبان آلمانی مجارستان

دوره زبان آلمانی مجارستان

یکی از پرطرفدارترین راه های مهاجرتی،  شرکت در دوره زبان آلمانی مجارستان است که شرکت کنندگان نه تنها زبان آلمانی را به شکل حرفه ای فراگرفته، بلکه فرصت زندگی در کشور مجارستان را نیز به دست آورند.

بسیاری از ایرانی ها با توجه به مسائل اقتصادی و مالی خود، به دنبال شرکت در دوره ی آموزشی زبان آلمانی در کشور مجارستان هستند تا بتوانند به راحتی مهاجرت خود را شکل داده و زندگی جدیدی را تجربه نمایند. از سوی دیگر زبان آلمانی یکی از مهمترین زبان های زنده ی دنیا بوده و مردم بسیاری از کشورهای جهان، به زبان آلمانی صحبت می کنند.

از مهمترین کشورهایی که مردمان آن به زبان آلمانی صحبت می کنند می توان به بلژیک، آلمان، سوئیس، اتریش و مجارستان اشاره کرد.

افرادی که به دنبال مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان هستند،  بایستی مدرک معتبری دال بر شناخت زبان آلمانی را در اختیار داشته باشند. که معتبرترین مدرک زبان آلمانی گوته است.

زبان دوم کشور مجارستان آلمانی بوده و شرکت کنندگان می توانند با مهاجرت به مجارستان، به آسانی این زبان را در محیط آلمانی زبان فرا بگیرند.

پیشنهاد می شود شما نیز چنین فرصت طلایی و ناب را از دست ندهید و همین حالا با بررسی شرایط شرکت در دوره ی آموزشی زبان آلمانی در کشور مجارستان، ثبت نام مدنظرتان را نهایی کنید.

 

اموزش زبان آلمانی در مجارستان

 آموزش زبان آلمانی در مجارستان

 

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه بسیاری از دانشجویان، سرمایه گذاران و سایر افراد از حرفه های مختلف، به دنبال شرکت در حرفه ای ترین دوره های آموزشی زبان آلمانی در مجارستان هستند تا بتوانند به راحتی در کشورهای آلمانی زبان زندگی کنند.

همچنین توجه نمایید که زبان آلمانی دومین زبان رایج در قاره اروپا است و امروزه یادگیری زبان آلمانی، به عنوان یکی از مهمترین مزیت های رقابتی در کشور مجارستان به شمار می رود.

همچنین در نظر داشته باشید که شرکت مهاجرتی بیاند یونیورسال،  یکی از معتبرترین شرکت های مهاجرتی در خصوص برگزاری دوره زبان آلمانی در کشور مجارستان می باشد که شما می توانید بعد از بررسی نقاط قوت مربوط به شرکت ما، با خیال آسوده در دوره ی آموزشی زبان آلمانی شرکت نمایید

اگر شما علاقمه مند به تحصیل رایگان در ایتالیا، نروژ و ... هستید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره زبان انگلیسی در مجارستان هست

 

مهمترین شرایط ثبت نام در دوره ی آموزش زبان آلمانی در مجارستان عبارتند از:

  1. دوره آموزشی زبان آلمانی در مجارستان، در شهر بوداپست برگزار می شود.
  2. این دوره  در کشور مجارستان در حدود 750 ساعت برگزار می شود و شرکت کنندگان در طول این مدت، می توانند به بهترین شکل ممکن زبان آلمانی را یاد بگیرند.

  3. زبان دوم مردم مجارستان آلمانی میباشد و میتوانید در محیط زبان آلمانی را فرابگیرید.

  4. دوره زبان آلمانی شرکت مهاجرتی بیاند، بر اساس استانداردهای زبان آلمانی گوته می باشد.

  5. حداقل مدرک مورد نیاز جهت ثبت نام در دوره ی زبان آلمانی در مجارستان، مدرک دیپلم است.

  6. دوره ی آموزشی زبان آلمانی در کشور مجارستان دربرگیرنده سطوح مقدماتی تا B2 می باشد و افرادی که اصلا با زبان آلمانی آشنا نیستند، می توانند در این  دوره  شرکت کنند.

  7. دانشجویان اجازه کار پاره وقت در حین تحصیل را دارند.
  8. امکان گرفتن ویزای تضمینی همراه برای این دوره وجود دارد.

پرچم آلمان - شرکت بیاند

 

دوره های آموزشی زبان آلمانی در مجارستان،  جزو محبوب ترین دوره های آموزشی زبان در دنیا می باشد که بسیاری از شرکت کنندگان، دوست دارند بعد از به اتمام رساندن کلاس های آموزشی، به کشورهای آلمانی زبان مهاجرت نمایند.

همچنین در نظر بگیرید که افراد با اهداف بسیار متعددی، به دنبال مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان هستند که از مهمترین آنها، می توان به مهاجرت تحصیلی، جاب آفر، جاب سیکر و مهاجرت کاری اشاره کرد

تحصیل در کشور ها آلمانی زبان مثل آلمان و اتریش رایگان میباشد و میتواند پس از اخذ مدرک زبان برای ادامه تحصیل اقدام کنید

مزایای دوره زبان المانی مجارستان

 

ویزای کشور مجارستان جزو ویزای شنگن بوده و دارندگان ویزای مجارستان، می توانند به راحتی میان کشورهای عضو شنگن در رفت و آمد باشند.

یادگیری زبان آلمانی در محیط مهمترین مزیت این دوره میباشد.

متقاضیان میتوانند بدون سطح زبان انگلیسی بالایی در دوره زبان آلمانی شرکت کنند.

شرکت بیاندیونیورسال با داشتن وکیل مجرب مجاری ویزای تضمینی را به متقاضیان اراِیه میدهد.

این دوره از سطح مقدماتی شروع شده و شما را تا سطح b2 ارتقا میدهد.

پس از اخذ مدرک زبان آلمانی میتوانید به رایگان در کشور های آلمانی زبان مانند المان و اتریش تحصیل کنید.

 

اگر شما هم متقاضی دوره زبان المانی در مجارستان هستید فقط کافیست فرم مشاوره زیر را پر کرده تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

فرم مشاوره مهاجرتی بیاند یونیورسال

فرم مشاوره تخصصی مهاجرت

برای گرفتن مشاوره رایگان تنها کافیست اسم و شماره واتساپ خود را وارد کنید
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

افشین

اجازه کار همراه تحصیل دارم


جواب کارشناس :

بله در این کالج امکان اجازه کار بصورت دانشجویی دارید

اخرین مقالات


دانشگاه های مجارستان

دانشگاه های مجارستان


برای تحصیل در دانشگاه های مجارستان نیاز به اطلاعات زیادی دارید. ما در این نوشته سعی کرده ایم این اطلاعات را به خوبی به شما منتقل کنیم.

اطلاعات بیشتر

مرز مجارستان

مرز مجارستان


مرز مجارستان با 7 کشور اسلواکی، اتریش، اسلوونی، صربستان، رومانی، اوکراین و کروواسی مشترک است.

اطلاعات بیشتر

تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیل پزشکی در مجارستان


تحصیل پزشکی در مجارستان یکی از راه های مناسب برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در یک کشور اروپایی با هزینه های کم را دارند.

اطلاعات بیشتر

کار کانادا

کار کانادا


همه چیز در مورد کار کانادا را در این مطلب توضیح می دهیم تا شما با آگاهی بیشتری برای اقامت کانادا اقدام کنید.

اطلاعات بیشتر

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)


LMIA به معنی ارزیابی اثرگذاری بر بازار کانادا است. کارفرمایان که این مجوز را دریافت میکنند میتوانند نیروی کار خارجی را استخدام کنند.

اطلاعات بیشتر