درخواست فرم مشاوره
دوره ای تی مجارستان

دوره ای تی مجارستان

آی تی یا فناوری اطلاعات یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین رشته‌های تحصیلی می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا در این حوزه مشغول به کار شوید.

آی تی در واقع یک گرایش میان رشته‌ای می‌باشد که افراد آشنا به علوم برنامه نویسی، نرم افزار، سخت افزار، شبکه‌های کامپیوتری، مباحث جدید تکنولوژی، تجارت الکترونیک و مدیریت هستند و قادر خواهند بود آنها را در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر خود و سازمان فعال در آن مورد استفاده قرار دهند.

 

انچه در این مقاله می خوانید

  1. معرفی و ویژگی کشور مجارستان
  2. معرفی دوره it مجارستان
  3. مزیت دوره ای تی مجارستان

 

دوره ای تی در مجارستان توسط شرکت مهاجرتی بیاند برگزار می‌شود که شما را قادر می سازد تا با مفاهیم و موارد مورد نیاز در این رشته آشنا شده و به بهترین شکل ممکن آنها را به کار گیرید

 

دوره it در کشور مجارستان

 

دوره IT مجارستان

 

مجارستان با داشتن محیط آموزشی مناسب و شرایط به نسبت راحت‌تری برای پذیرش و مهمتر از همه امکان دریافت آسان ویزا سبب شده تا ایرانیان زیادی در این سال‌ها به این کشور مهاجرت و برای اخذ اقامت در این کشور اقدام نمایند.

در میان روش‌های مهاجرت به مجارستان،  دوره it با گارانتی شغلی یکی از موقعیت‌های مناسب برای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود.

کشور مجارستان یکی از کشورهای حوزه اتحادیه اروپاست که متقاضیان زیادی را برای کار و دریافت اقامت به خود جذب کرده است.

اشتغال در این کشور به واسطه شرایط اقتصادی نسبتا مناسب، از موقعیت خوبی برخوردار بوده و علاوه‌بر آن از نظر شرایط کار و کاریابی، موقعیت استثنایی را برای مهاجران بین‌المللی فراهم کرده است.

با توجه به چشم انداز روشن تحصیلی و آینده کاری مطلوب این کشور در رشته کامپیوتر با شرکت در دوره it مجارستان شما قادر خواهید بود به آسانی در این کشور به فعالیت بپردازید

شرکت در دوره آی تی یکی از روش های مهاجرت به مجارستان از طریق شرکت بیاند می‌باشد که در ادامه به طور کامل به ارائه جزئیات این روش می پردازیم.

 

دوره ای تی مجارستان

 

این دوره یکی از دوره‌های آموزشی ارائه شده توسط شرکت مهاجرتی بیاند می‎باشد که در یک بازه زمانی هشت ماهه برگزار خواهد شد.

  1.  نکته قابل توجه در رابطه با این دوره آن است که تمامی افراد با مدرک تحصیلی مرتبط و یا غیر مرتبط می‌توانند در آن شرکت نمایند.
  2.  افرادی که با مدرک دیپلم و یا مدارک بالاتر غیرمرتبط در این دوره شرکت می‌کنند در صورت موفقیت در دوره  می‌توانند به عنوان junior developer در شرکت‌هایی که به این افراد نیاز دارند مشغول به فعالیت شوند
  3. امروزه انواع مختلفی از دوره‌های فشرده مربوط به این زمینه در سرتاسر جهان در حال برگزاری می‎باشد. در این دوره‌ها با توجه به نیازهای کشور برگزار کننده دوره IT ،  زبان‌های برنامه نویسی مختلفی به افراد آموزش داده خواهد شد.

  4. دوره IT با گارانتی شغلی یکی از دوره‌های ارائه شده توسط شرکت مهاجرتی بیاند می‌باشد که در کشور مجارستان برگزار خواهد شد

 

دوره IT مجارستان

 

مزیت دوره IT مجارستان

 

شرکت در این دوره آموزشی هشت ماهه مزایای مختلفی برای شرکت کنندگان به همراه خواهد داشت که مهم‌ترین مزیت آن

  • امکان بهره‎مندی این افراد از پیشنهادهای کاری ارائه شده در پایان دوره می‎باشد.

همانطور که میدانید کاریابی برای مهاجران یکی از دغدغه‎های اصلی به شمار میرود.

نکته‌ای که متقاضیان شرکت در دوره ای تی باید به آن توجه داشته باشند آن است که در صورت اتمام دوره‎ی آموزشی به شکلی موفقیت آمیز مستقیما وارد بازار کار خواهند شد. همین موضوع سبب شده تا دوره it با گارانتی شغلی که توسط شرکت مهاجرتی بیاند برگزار می‎شود از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

  • ویزای تضمینی و ویزای همزمان همراه

اگر سطح زبان بالایی ندارید میتوانید در دوره زبان مجارستان شرکت کنید

 

نگران مدرک نباشید!!

 

دوره ای تی شرکت بیاند به گونه‎ای برگزار خواهد شد که تمامی افراد امکان حضور در آن را داشته باشند.

برای شرکت در این دوره آموزشی فقط نیاز است متقاضیان حداقل مدرک دیپلم را اخذ کرده باشند. البته افرادی که از مدارک بالاتری برخوردار هستند نیز می‎توانند در این دوره شرکت کنند.

با توجه به این که این دوره یک دوره آموزشی مکمل می‎باشد نیازی به پیش نیاز تحصیلی نداشته و افراد می‎توانند با رشته‎های تحصیلی مختلفی در آن حضور داشته باشند و با توجه به شرایط کاری موجود در پایان دوره در بازار کار این کشور مشغول به فعالیت شوند.

 

فرم مشاوره مهاجرتی بیاند یونیورسال

فرم مشاوره تخصصی مهاجرت

برای گرفتن مشاوره رایگان تنها کافیست اسم و شماره واتساپ خود را وارد کنید
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

اخرین مقالات


دانشگاه های مجارستان

دانشگاه های مجارستان


برای تحصیل در دانشگاه های مجارستان نیاز به اطلاعات زیادی دارید. ما در این نوشته سعی کرده ایم این اطلاعات را به خوبی به شما منتقل کنیم.

اطلاعات بیشتر

مرز مجارستان

مرز مجارستان


مرز مجارستان با 7 کشور اسلواکی، اتریش، اسلوونی، صربستان، رومانی، اوکراین و کروواسی مشترک است.

اطلاعات بیشتر

تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیل پزشکی در مجارستان


تحصیل پزشکی در مجارستان یکی از راه های مناسب برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در یک کشور اروپایی با هزینه های کم را دارند.

اطلاعات بیشتر

کار کانادا

کار کانادا


همه چیز در مورد کار کانادا را در این مطلب توضیح می دهیم تا شما با آگاهی بیشتری برای اقامت کانادا اقدام کنید.

اطلاعات بیشتر

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)


LMIA به معنی ارزیابی اثرگذاری بر بازار کانادا است. کارفرمایان که این مجوز را دریافت میکنند میتوانند نیروی کار خارجی را استخدام کنند.

اطلاعات بیشتر