درخواست فرم مشاوره
مهاجرت بدون مدرک زبان

مهاجرت بدون مدرک زبان

قطعا اولین چیزی که برای مهاجرت به ذهن شما می رسد گذراندن دوره های زبان و گرفتن مدرک مورد نیاز در آزمون زبان آن کشور می باشد. در واقع اکثر افراد فکر می کنند بدون داشتن مدرک زبان نمی توانند مهاجرت نمایند. اما خبر خوب ما به شما این است که دیگر  نیازی نیست نگران مدرک زبانتان باشید.

ما در مجموعه بیاند یونیورسال فرصت مهاجرت بدون مدرک زبان را برای شما فراهم ساخته ایم. بنابراین اگر رویای مهاجرت را در سر دارید اما نگران مدرک زبانتان هستید با ما تا انتهای این متن همراه باشید.

 

تحصیل بدون مدرک زبان

 

تحصیل بدون مدرک زبان شاید در  نگاه اول برای شما غیر ممکن به نظر برسد. شرط اول مهاجرت به هر کشور بنا به هر دلیلی که باشد، داشتن مهارت در زبان است.

ممکن است متقاضی بسته به شرایطش برای مهاجرت تحصیلی، امکان شرکت در آزمون آیلتس، تافل و ...  را نداشته باشد. شرایط و قوانین در یک سری دانشگاه ها به گونه ای است که برای پذیرش و تحصیل در آنها نیازی نیست مدرک زبان ارائه دهید.

این دانشگاه ها مصاحبه هایی را به صورت غیر حضوری از طریق اپ های مختلف نظیر اسکایپ با متقاضیان انجام می دهند. در صورت پذیرش در این مصاحبه می توانید در دانشگاه مورد نظرتان پذیرش بگیرید.

 

شاید شما سطح زبان خیلی خوبی داشته باشید اما شرایط و یا زمان کافی برای شرکت در آزمون را ندارید. یا به دلایل مختلف در آزمون زبان نمره حد نصابتان را کسب نکرده اید.

این مزیت تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه های اروپایی این فرصت را به شما می دهند تا بتوانید بدون توجه به نمره آیلتس، تافل و... و تنها با قبولی در مصاحبه، به مهاجرت و تحصیل در دانشگاه بپردازید.

یک سری دانشگاه هایی وجود دارند که بدون نیاز به مدرک زبان می توانید در آن به تحصیل بپردازید. برای این کار کافی است برای درخواست پذیرش از دانشگاه مورد نظرتان اقدام و سپس در مصاحبه زبان آن دانشگاه شرکت نمایید.

 

شاید حال این سوال برایتان پیش بیاید که در چه دانشگاه هایی می توانید به تحصیل بدون مدرک زبان بپردازید. ما در مجموعه بیاند یونیورسال دوره ها و دانشگاه های مختلفی داریم که می توانید بدون نیاز به مدرک زبان به تحصیل در آن اقدام کنید. این دوره ها در دانشگاه های مختلف و در کشورهای متعددی برگزار می شوند.

 

یکی از دلایل موفقیت در مهاجرت داشتن سطح زبان بالا هست

 

حتی اگر نگرانی بابت سطح زبانتان دارید، کافی است در دوره های زبان بیاند یونیورسال برای قبل از ورود به دانشگاه اقدام نمایید. تا سطح زبانتان را بهبود ببخشید. مطمئنا بعد از گذراندن این دوره و یادگیری بهتر زبان می توانید به راحتی در دانشگاه مد نظرتان Apply کنید.

 

برای تحصیل بدون مدرک زبان در چه دوره هایی میتوان شرکت کرد؟

  • دوره IT
  • دوره دوره های زبان انگلیسی
  • دوره های مدیریت
  • دوره های زبان آلمانی
  • دوره پری مدیکال
  • دوره Audi
  • و ...

 

تحصیل بدون مدرک زبان

 

آیا میتوان برای هر شغلی با مهاجرت بدون مدرک زبان اقدام کرد؟

عموما شما هر شغلی که داشته باشید باید بتوانید برای اخذ مهاجرت کاری به آن کشور به زبان محلی آن کشور نیز تسلط داشته باشید. خیلی از کشور های اروپایی هستند که امکان مهاجرت بدون مدرک زبان در آنها فراهم است.

شما ابتدا شغل و یا حرفه ای که در آن مهارت دارید و از طریق آن به دنبال مهاجرت می باشید را باید بررسی کنید. در واقع کشور مورد نظرتان را با توجه به مهارتتان باید انتخاب نمایید.

حال نیاز است که زبان اصلی آن کشور را نیز به خوبی بلد باشید تا امکان مهاجرت کاری برایتان فراهم شود. البته برخی از شغل ها هستند که با مدرک زبان انگلیسی نیز میتوانید اقدام کنید.

اما مطمئنا نیاز است زبان محلی آن کشور را نیز بلد باشید تا در شغل مورد نظرتان مشغول به کار شوید.

 

بدلیل اینکه کشور های آلمانی زبان اقتصاد خوبی دارند بیشتر افراد تمایل دارند به این کشور ها مهاجرت کنند.

به همین دلیل دوره زبان آلمانی در کشور مجارستان میتواند پلی برای رسیدن شما به اهدافتان برای کار و یا تحصیل در این کشور ها باشد

 

به بیان دیگر شما برای مهاجرت کاری و یا شغلی نیاز به مدرک زبان ندارید. بنابراین برای فعالیت در حرفه مورد نظرتان می توانید برای مهاجرت بدون مدرک زبان اقدام کنید. اما برای کارفرما مهارت شما در زبان آن کشور اهمیت دارد.

از طرفی ممکن است افراد ماهری باشند که تمایل به مهاجرت دارند اما مهارت زبانشان به قدر کافی بالا نباشد. ما در مجموعه بیاند یونیورسال می توانیم فرصتی برایتان فراهم کنیم تا تنها با شرکت در دوره های زبان به راحتی مهاجرت بدون مدرک زبان را تجربه نمایید.

به عنوان مثال زبان دوم کشور مجارستان آلمانی می باشد. اگر تقاضای مهاجرت کاری به این کشور را داشته باشید با شرکت در دوره های زبان آلمانی ما می توانید در شرکت و یا کار مورد نظرتان مشغول به فعالیت شوید. در واقع با شرکت در دوره های زبان موجود در مجموعه بیاند یونیورسال می توانید به راحتی برای ویزای کاری خود اقدام نمایید.

 

چه کشور هایی امکان مهاجرت بدون مدرک زبان وجود دارد؟

  1. مجارستان
  2. ایتالیا
  3. اسپانیا
  4. فرانسه
  5. و...

مهاجرت بدون ایلتس

 

چگونه می توانیم برای مهاجرت بدون مدرک زبان اقدام کنیم؟

همانطور که تا اینجای متن با ما همراه بودید به کشور ها و دوره هایی که می توانید برای مهاجرت بدون مدرک زبان اقدام کنید اشاره نمودیم. اما موارد نام برده شده تنها نمونه هایی از دوره های مهاجرت و یا تحصیل بدون مدرک زبان می باشند.

شما به راحتی می توانید برای آشنایی بیشتر با دوره های مهاجرت بدون مدرک زبان از مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه ما استفاده کنید.

همچنین می توانید لیست دوره های موجود در سایت را بررسی نمایید سپس از طریق یکی از وکلای زبده و کاربلد مجموعه اقدامات لازم برای مهاجرتتان را فراهم نمایید.

اگر رویای رفتن و زندگی در خارج از ایران را در سر دارید و زمان کافی برای گرفتن مدرک زبان ندارید دیگر نیازی نیست نگران باشید. ما رویایتان را با مهاجرت بدون مدرک زبان به حقیقت می پیوندانیم.

تحصیل و کار در کشور های اروپایی بدون مدرک زبان تنها با مشاوره با کارشناسان مجموعه بیاند یونیورسال محقق می گردد. کافی است هدفتان را انتخاب کنید، روی آن متمرکز شوید و با ما آن را تجربه نمایید.

فرم مشاوره مهاجرتی بیاند یونیورسال

فرم مشاوره تخصصی مهاجرت

برای گرفتن مشاوره رایگان تنها کافیست اسم و شماره واتساپ خود را وارد کنید
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

اخرین مقالات


دانشگاه های مجارستان

دانشگاه های مجارستان


برای تحصیل در دانشگاه های مجارستان نیاز به اطلاعات زیادی دارید. ما در این نوشته سعی کرده ایم این اطلاعات را به خوبی به شما منتقل کنیم.

اطلاعات بیشتر

مرز مجارستان

مرز مجارستان


مرز مجارستان با 7 کشور اسلواکی، اتریش، اسلوونی، صربستان، رومانی، اوکراین و کروواسی مشترک است.

اطلاعات بیشتر

تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیل پزشکی در مجارستان


تحصیل پزشکی در مجارستان یکی از راه های مناسب برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در یک کشور اروپایی با هزینه های کم را دارند.

اطلاعات بیشتر

کار کانادا

کار کانادا


همه چیز در مورد کار کانادا را در این مطلب توضیح می دهیم تا شما با آگاهی بیشتری برای اقامت کانادا اقدام کنید.

اطلاعات بیشتر

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)


LMIA به معنی ارزیابی اثرگذاری بر بازار کانادا است. کارفرمایان که این مجوز را دریافت میکنند میتوانند نیروی کار خارجی را استخدام کنند.

اطلاعات بیشتر