درخواست فرم مشاوره
مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان

در سال های اخیر با شرایط نامناسب کشور ایران، بسیاری از افراد تصمیم به مهاجرت به کشور های مختلف گرفته‌اند. مهاجرت به آلمان یکی از اولیت های مهاجرین میباشد. این کشور به دلیل پیشرفته بودن و همچنین مجهز بودن به فناوری های روز دنیا به عنوان گزینه مناسبی برای اکثریت ایرانیان شناخته می شود. البته شرایط مهاجرت به آلمان با شرایط خاصی همراه بوده که باید از قبل مورد بررسی قرار بگیرد.

 

معرفی کشور آلمان، سرزمینی بی نظیر برای سکونت

 

به طور کلی موقعیت جغرافیایی کشور آلمان به گونه ای بوده که در شمال با دریای شمال و دریای بالتیک و از جنوب با رشته کوه های آلپ محاصره شده است. علاوه بر این موضوع، کشور آلمان با کشور های زیادی دارای مرز مشترک بوده و این مسئله تاثیر زیادی را در ارتباطات سیاسی و اقتصادی این کشور داشته است.

بر اساس تخمین های انجام شده، کشور آلمان به عنوان دومین کشور پهناور قاره اروپا شناخته شده و دارای مساحت 357هزار کیلومتر مربع می باشد. پهناور بودن کشور آلمان سبب شده تا مهاجرت به آلمان در سال های اخیر با افزایش زیادی روبرو شود. همچنین میزان جمعیت این کشور حدودا 84 میلیون نفر می باشد.

 

کشور آلمان

 

پایتخت کشور آلمان و ایالت های مختلف آن

 

برلین به عنوان پایتخت کشور آلمان شناخته شده و بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند در ابتدا به بررسی این شهر برای سکونت می پردازند. شهر برلین به عنوان بزرگترین شهر آلمان نیز شناخته شده و از لحاظ اقتصادی و سیاسی در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

کشور آلمان دارای 16 ایالت مختلف بوده که هر یک وظایف مشخصی را دارند. برای مثال شهر فرانکفورت کشور آلمان به عنوان مرکز مالی رسمی این کشور شناخته می شود. همچنین شهر های مونیخ، هامبورگ و کلن به عنوان معروف ترین و بزرگترین شهر های این کشور شناخته می شوند. لازم به ذکر است که هر یک از ایالت های کشور آلمان از فرهنگ و آداب خاصی برخوردار هستند.

 

روش های مهاجرت به کشور آلمان

 

بر اساس اطلاعات به دست آمده از سازمان آمار کشور آلمان، حدودا 26 درصد مردم این کشور را افراد مهاجر تشکیل می دهند. کشور آلمان به دلیل وسعت زیاد و مشاغل بسیار زیاد، نیاز زیادی به افراد مختلف داشته تا خود را پیشرفته تر از گذشته سازد. در ادامه با برخی از روش های مهاجرت به آلمان آشنا خواهیم شد.

 

مهاجرت به المان از طریق تحصیل

 

مهاجرت کاری به آلمان

در سال جاری صدراعظم کشور آلمان در بیانیه ای اعلام کرد به دلیل کمبود نیروی متخصص نیاز به افراد مهاجر دارد. بدین صدراعظم آلمان پذیرش سالانه 400 هزار نیروی مهاجر به کشور آلمان را تایید کرد. کیفیت بالای زندگی و شرایط سکونت بسیار راحت و حقوق مناسب از مزیت های مهاجرت از طریق کار می باشد.

 

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل به عنوان یکی از آسان ترین روش های مهاجرت به این کشور شناخته می شود. کشور آلمان در میان ده کشور دانشجو پذیر جهان بوده که با داشتن مزایایی همچون هزینه بسیار پایین برای افراد محصل و برخی اوقات رایگان، شرایط ایده آلی را برای افراد ایجاد کرده است.

همچنین امکان گرفتن اقامت از طریق مهاجرت به وسیله تحصیل وجود دارد. کشور آلمان به شما اجازه می دهد تا پس از فارغ التحصیلی در این کشور ساکن شوید و تا 18 ماه در جستجوی کار باشید. پس از دو سال زندگی در این کشور اقامت دائم برای شما فراهم است.

 

داشتن مدرک زبان آلمانی یکی از شرط های اصلی برای مهاجرت به آلمان شناخته می شود.

در صورت نداشتن دانش زبان آلمانی میتوانید با مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل در دوره زبان آلمانی، زبان آلمانی را یاد بگیرید و سپس برای مهاجرت به آلمان اقدام کنید.

زبان دوم کشور مجارستان آلمانی هست و شما میتوانید این زبان را در محیط یاد بگیرید.

 

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

همان طور که می دانید کشور آلمان به عنوان یکی از بزرگ ترین قطب های اقتصادی جهان شناخته می شود. به همین منظور نیز از بیزینس پلن های بسیار قوی و افراد کارآفرین که قصد راه اندازی فعالیت های مختلف را دارند استقبال می کند. در این روش اقامت 3 و 5 ساله به شما داده شده و از سال سوم اقامت دائمی را دریافت خواهید کرد.

 

مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

در سال های گذشته با سواستفاده های مختلف برخی از مهاجران با استفاده از روش هایی همچون ازدواج صوری و ساختگی، شرایط مهاجرت از طریق ازدواج با دشواری هایی روبرو شده است. البته اگر همسر شما مقیم دائم آلمان یا شهروند این کشور باشد و توانایی حمایت مالی از شما را داشته باشد و همچنین شما مسلط به سطح زبانی b1 آلمان باشید، امکان مهاجرت به این کشور با اثبات ازدواج رسمی و سابقه آشنایی قبلی راحت می باشد.

 

مهاجرت به آلمان از طریق تولد فرزند

کشور آلمان برای مهاجرت از طریق تولد فرزند دو قانون را برای مهاجران در نظر گرفته است. در قانون اول حداقل یکی از والدین فرزند باید اقامت دائم کشور آلمان را داشته باشد. در قانون دوم نیز اعلام شده که حداقل یکی از والدین 8 سال اقامت قانونی در این کشور را داشته باشد. کشور آلمان شرایط پیچیده ای را برای این روش مهاجرتی در نظر گرفته است.

 

پرچم کشور آلمان بیاند یونیورسال

 

چرا برای مهاجرت به آلمان، بیاند یونیورسال را برای انتخاب کنیم؟

 

شرکت مهاجرتی بیاند یونیورسال به دلیل داشتن وکلای فوق حرفه‌ای در بخش مهاجرتی خود و سابقه درخشان خود در این زمینه به عنوان گزینه ابتدایی اکثریت مردم کشورمان شناخته می شود.

علاوه بر این موضوع، شرکت ما با معرفی تمامی شرایط و خدمات کشور موردنظر شما مانند آلمان، در تلاش است تا بهترین گزینه ممکن را به شما ارائه دهد. همچنین بیاند یونیورسال شما را پس از مهاجرت تنها نگذاشته و در بسیاری از مسائل دیگر مانند کاریابی و ... شما را کمک خواهد کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین پرسش های مختلف خود با بخش مشاوره آنلاین بیاند یونیورسال ارتباط بگیرید. همکاران ما در تلاش هستند تا با ارائه بهترین اطلاعات کمک بزرگی در مهاجرت شما کرده باشند.

فرم مشاوره مهاجرتی بیاند یونیورسال

فرم مشاوره تخصصی مهاجرت

برای گرفتن مشاوره رایگان تنها کافیست اسم و شماره واتساپ خود را وارد کنید
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

اخرین مقالات


دانشگاه های مجارستان

دانشگاه های مجارستان


برای تحصیل در دانشگاه های مجارستان نیاز به اطلاعات زیادی دارید. ما در این نوشته سعی کرده ایم این اطلاعات را به خوبی به شما منتقل کنیم.

اطلاعات بیشتر

مرز مجارستان

مرز مجارستان


مرز مجارستان با 7 کشور اسلواکی، اتریش، اسلوونی، صربستان، رومانی، اوکراین و کروواسی مشترک است.

اطلاعات بیشتر

تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیل پزشکی در مجارستان


تحصیل پزشکی در مجارستان یکی از راه های مناسب برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در یک کشور اروپایی با هزینه های کم را دارند.

اطلاعات بیشتر

کار کانادا

کار کانادا


همه چیز در مورد کار کانادا را در این مطلب توضیح می دهیم تا شما با آگاهی بیشتری برای اقامت کانادا اقدام کنید.

اطلاعات بیشتر

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)


LMIA به معنی ارزیابی اثرگذاری بر بازار کانادا است. کارفرمایان که این مجوز را دریافت میکنند میتوانند نیروی کار خارجی را استخدام کنند.

اطلاعات بیشتر