درخواست فرم مشاوره
مهاجرت به ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا

کشور ایتالیا با نماد چکمه در نقشه جغرافیایی، در کنار زیبایی بی نظیری که دارد یکی از قطب های بزرگ اقتصادی دنیا محسوب می شود. بازار کار مناسب و خوبی که این کشور دارد باعث می شود سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا به مهاجرت به ایتالیا فکر کنند.

این کشور زیبا در جنوب اروپا واقع شده و جز کشور های پر جمعیت دنیا نیز محسوب می شود. اما به دلیل شرایط اقتصادی خوب می تواند یک مقصد مطمئن برای مهاجرت و یا تحصیل شما باشد. اگر شما هم از علاقمندان به این کشور جذاب اروپایی هستید و رویای مهاجرت به این کشور را در سر می پرورانید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

راه های مهاجرت به ایتالیا چیست؟

همانطور که اشاره شد مهاجرت به ایتالیا به دلیل شرایط اقتصادی و بازار کار خوبی که دارد، یکی از کشور های پرطرفدار می باشد. اما از آنجایی که این کشور یکی از کشور های پرجمعیت اروپایی است مهاجرت به آن به همین راحتی ها اتفاق نمی افتد. اما برای شمایی که همراه ما در این مقاله هستید جای هیچ نگرانی نیست. ما در مجموعه بیاند یونیورسال در کنار شما هستیم تا این رویا را برایتان محقق سازیم.

برای مهاجرت به ایتالیا می توانید به یکی از روشهای زیر اقدام کنید و ویزای ایتالیا را در دستانتان ببینید.

 

 مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل

 

اولین و شاید راحت ترین راهی که اکثر جوانان برای رفتن به آن فکر می کنند، مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل است. تحصیل در ایتالیا به شما این امکان را می دهد که از سطوح پایین آموزشی تا مقطع دکتری بتوانید ویزای تحصیلی بگیرید. همچنین چنانچه بتوانید در دانشگاه های دولتی ایتالیا ویزای تحصیل بگیرید، میتوانید با هزینه های بسیار پایین تحصیلاتتان را تکمیل نمایید.

همچنین سطح علمی دانشگاه های ایتالیا نیز بسیار بالا می باشد و میزان بودجه زیادی سالانه صرف مراکز آموزشی این کشور می شود. خبر خوب ما به شما این است که برای مهاجرت تحصیلی در ایتالیا کافی است در یکی از دوره های تحصیل در ایتالیا  مجموعه بیاند یونیورسال شرکت کنید و به راحتی در این کشور به تحصیل و اقامت بپردازید.

 

مهاجرت به ایتالیا از طریق ویزای کاری

 

از آنجایی که شرایط اقتصادی این کشور بسیار مطلوب است، مهاجرت به ایتالیا از طریق ویزای کاری بسیار پرطرفدار می باشد. اما نکته ای که وجود دارد نرخ بیکاری در ایتالیا می باشد. این آمار در ایتالیا در حدود ده درصد است که می توان گفت نرخ بالاتری نسبت به کشورهایی مثل آلمان، هلند و... می باشد.

همچنین با تحصیل در ایتالیا بازار کار راحت تری برایتان فراهم می شود و سریعتر می توانید مشغول به کار شوید. ایتالیا در زمینه های مختلف اقتصادی جایگاه های موفقی در دنیا دارد به همین جهت می توانید در یکی از حوزه های کاری مشغول به فعالیت شوید.

حوزه هایی مثل آشپزی، ماشین سازی، پوشاک، مواد غذایی، فلزکاری، هواپیما سازی و کشتی سازی، مد و فشن، گردشگری، مدیریت و..... همگی زمینه های شغلی فراوانی را در این کشور برای مهاجرت کاری فراهم کرده است.

 

ویزای کار ایتالیا

 

مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

 

مطمئنا اگر شما با هدف سرمایه گذاری بخواهید برای مهاجرت به ایتالیا اقدام کنید، بسیار سریع می توانید کارتان را به پیش ببرید. شما می توانید با کار آفرینی یا ثبت یک شرکت در ایتالیا مجوز اقامت در این کشور را به دست بیاورید.

امروزه مبحث کارآفرینی یکی از گزینه های مطلوب برای مهاجرت محسوب می شود. شما می توانید با ایجاد کارآفرینی یا شرکت در استارتاپ ها برای مهاجرت به ایتالیا اقدام کنید. همچنین با ثبت شرکت و ایجاد سرمایه گذاری در ایتالیا نیز می توانید مطابق حرفه و خواسته خود مشغول به کار شوید و اقامت بگیرید.

تنها نکته ای که وجود دارد این است که انجام پروسه ثبت شرکت در ایتالیا ممکن است چند ماه به طول بیانجامد.

 

مهاجرت از طریق تولد در کشور ایتالیا

 

جدیدا خیلی می شنویم که بسیاری از سلبریتی ها و یا افراد پولدار تولد فرزندانشان را در یک کشور دیگر انجام می دهند تا با اخذ اقامت آینده فرزندشان را تامین نمایند. اما اگر شما به این گزینه برای مهاجرت به ایتالیا فکر می کنید باید خدمتتان عارض شویم که قوانین کشور ایتالیا کمی متفاوت است.

اخذ تابعیت و اقامت در ایتالیا از طریق تولد فقط در صورتی امکان پذیر است که یکی از والدین یا هر دو تابعه ایتالیا باشند. بنابراین بهتر است اگر چنین قصدی دارید حتما قبل از اقدام با وکلا کاربلد و زبده مهاجرتی مجموعه بیاند یونیورسال مشاوره نمایید.

 

مهاجرت از طریق ازدواج به ایتالیا

 

یکی از راه های مهاجرت به ایتالیا، مهاجرت از طریق ازدواج با یک تبعه ایتالیایی است. شما با ازدواج می توانید اقامت این کشور را به دست بیاورید. در گذشته برای مهاجرت از طریق ازدواج زیاد سختگیری نمی شد.

اما با ازدیاد ازدواج های صوری برای مهاجرت در کل دنیا، قوانین آن نیز سختگیرانه تر نوشته شد. اگر شما بخواهید از طریق ازدواج با یک مرد و یا زن تابعه ایتالیا مهاجرت نمایید، باید حتما 48 ماه از روابط گذشته خود را به صورت سند و مدرک ارائه دهید.

 

تحصیل در ایتالیا

 

مهاجرت ورزشی به ایتالیا

 

اگر ورزشکار هستید به راحتی می توانید از طریق ورزش نیز برای مهاجرت به ایتالیا اقدام کنید. اگر در زمینه ورزشی خود صاحب نام باشید می توانید در یکی از باشگاه های مرتبط ورزشی ایتالیا مشغول به فعالیت شوید.

به این طریق می توانید اقامت این کشور را نیز به دست بیاورید. این نوع مهاجرت در واقع به نوعی ویزای کاری محسوب می شود. زیرا شما باید از سمت یکی از کارفرمایان باشگاه های ورزشی درخواست همکاری و فعالیت دریافت نمایید تا کارهای اقامتتان پذیرفته شود.

 

طرح خود حمایتی برای مهاجرت به ایتالیا

 

یک شرایط ویژه برای مهاجرت به ایتالیا وجود دارد، تحت عنوان طرح خود حمایتی. در این طرح فارغ از تحصیلات و سن و سالتان اگر در حساب بانکی شما یک سقف مجازی سرمایه وجود داشته باشد می توانید اقامت این کشور را به دست بیاورید. شما با این کار به دولت ایتالیا ثابت می کنید که از پس هزینه خود و یا خانواده تان به راحتی بر می آیید و سرباری برای دولت ایتالیا نخواهید بود.

افرادی که تمکن مالی خوبی دارند می توانند از این طریق و با مشاوره با کارشناسان ما به راحتی برای مهاجرت اقدام کنند.

 

برای مهاجرت به ایتالیا  چه اقداماتی لازم است ؟

 

مطالب گفته شده همگی راه های مهاجرتی به کشور زیبای ایتالیا می باشند. اما علاوه بر این مواردی که گفته شد، اگر به مهاجرت به ایتالیا  فکر می کنید باید هزینه زندگی در این کشور را نیز به درستی بررسی نمایید.

شرایطتان را برای مهاجرت و تمکن مالی بررسی کنید و سپس اقدام نمایید. همه این موارد نیازمند این است که شما بتوانید از افرادی که کاربلد این امر هستند راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.

فرم مشاوره مهاجرتی بیاند یونیورسال

فرم مشاوره تخصصی مهاجرت

برای گرفتن مشاوره رایگان تنها کافیست اسم و شماره واتساپ خود را وارد کنید
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

اخرین مقالات


دانشگاه های مجارستان

دانشگاه های مجارستان


برای تحصیل در دانشگاه های مجارستان نیاز به اطلاعات زیادی دارید. ما در این نوشته سعی کرده ایم این اطلاعات را به خوبی به شما منتقل کنیم.

اطلاعات بیشتر

مرز مجارستان

مرز مجارستان


مرز مجارستان با 7 کشور اسلواکی، اتریش، اسلوونی، صربستان، رومانی، اوکراین و کروواسی مشترک است.

اطلاعات بیشتر

تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیل پزشکی در مجارستان


تحصیل پزشکی در مجارستان یکی از راه های مناسب برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در یک کشور اروپایی با هزینه های کم را دارند.

اطلاعات بیشتر

کار کانادا

کار کانادا


همه چیز در مورد کار کانادا را در این مطلب توضیح می دهیم تا شما با آگاهی بیشتری برای اقامت کانادا اقدام کنید.

اطلاعات بیشتر

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)


LMIA به معنی ارزیابی اثرگذاری بر بازار کانادا است. کارفرمایان که این مجوز را دریافت میکنند میتوانند نیروی کار خارجی را استخدام کنند.

اطلاعات بیشتر