درخواست فرم مشاوره
مهاجرت به هلند

مهاجرت به هلند

 خیلی از ماها رویای مهاجرت به هلند و زندگی در این کشور زیبا و ایده آل اروپایی را داریم. اما برای مهاجرت و یا تحصیل در هلند لازم است یک آشنایی کوچکی با این کشور زیبا داشته باشید.

هلند یک کشور کوچک در غرب قاره اروپا و در همسایگی کشورهایی چون آلمان، بلژیک و انگلستان می باشد. این کشور را عموما به گل های رنگارنگش می شناسند و شاید همین موضوع  و آرامشی که در این کشور حکم فرماست و آب و هوای معتدلی که دارد، دلیل جذابیت این کشور کوچک شده است.

آمستردام پایتخت هلند است و دارای نقاط دیدنی زیادی می باشد. در آماری که در سال 2017 گرفته شد، مردم هلند جز شادترین افراد دنیا بودند که سطح رضایتمندی بالایی از زندگی شان داشتند. همین موضوع کافی است تا شما را به دنبال یافتن اطلاعات و شرایط مهاجرت به هلند بیاندازد. اگر زندگی در هلند جز رویاهای شما نیز هست حتما تا انتهای متن همراه ما باشید.

 

شرایط مهاجرت به هلند چیست؟

 

برای مهاجرت به هلند مانند هر کشور دیگری باید یک سری شرایط لازم را داشته باشید. البته این را هم ذکر کنیم که با توجه به موقعیت فوق العاده این کشور شرایط مهاجرت به هلند نیز ممکن است کمی سخت تر از سایر کشور ها باشد. در ادامه قصد داریم به طور کامل تمامی شرایطی که لازم است تا بتوانید موفق به اخذ اقامت در این کشور شوید بپردازیم.

 

مهاجرت از طریق تحصیل در هلند

یکی از راه های پر طرفدار مهاجرت به هلند از طریق گرفتن ویزای تحصیلی در این کشور می باشد. خیلی از افرادی که به فکر مهاجرت هستند با بررسی شرایط تحصیل در هلند اولین گام برای مهاجرت به این کشور را بر می دارند. شما برای مهاجرت و تحصیل در هلند از مقطع تحصیلی در مدارس تا دکتری می توانید اقدام کنید. در طول دوران تحصیل تان اگر بتوانید نمرات خوبی کسب نمایید شانستان برای اخد اقامت در این کشور بسیار زیاد می شود.

 

شرکت بیاند شرایط ویژه ای برای تحصیل در هلند برایتان ایجاد کرده است

 

تحصیل در هلند

 

مهاجرت کاری به هلند

یکی دیگر از روش های مهاجرت به هلند از طریق ویزای کاری می باشد. اگر بتوانید توسط یک شرکت یا کمپانی در هلند موفق به اخذ پیشنهاد کار شوید، خیلی راحت می توانید به این کشور مهاجرت نمایید. هلند کشوری با شرایط مطلوب اقتصادی و نرخ بیکاری حدود 4 درصد می باشد. اگر بتوانید از طریق ویزای کاری به این کشور مهاجرت کنید و به طور مستمر 5 سال در این کشور کار مفید انجام دهید، می توانید اقامت هلند را به دست بیاورید.

 

 مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

اگر بتوانید یک تبعه هلندی یا فردی که دارای اقامت هلند است را برای ازدواج انتخاب کنید،  می توانید به راحتی به این کشور مهاجرت نمایید. یکی از شرایط مهاجرت به هلند از طریق ازدواج که باید حتما ارائه دهید مدت آشنایی شما با فرد مقابلتان است. این اسناد باید به صورت اسناد قابل استناد مثل عکس، چت، مکالمه و... باشد و حداقل زوجین باید به مدت دو سال با هم در ارتباط بوده باشید.

اگر قصد داشته باشید ازدواجتان را در هلند رسمی کنید به شما یک ویزای نود روزه داده می شود تا بتوانید ازدواجتان را رسمی کنید. در غیر این صورت بعد از ازدواج در خارج از این کشور، باید حتما سند رسمی ازدواجتان را به مقامات این کشور جهت مهاجرت به هلند ارائه دهید.

 

 

سرمایه گذاری در هلند جهت مهاجرت

مطمئنا اگر بتوانید در یکی از پروژه های مهم سرمایه گذاری، شرکت کنید، می توانید مهر مهاجرت به هلند  را با لبخند نظاره گر باشید. نیازی به پرداخت مبالغ بالا برای سرمایه گذاری نیست. همین که بتوانید یک ملک در هلند بخرید یا یک شرکت معتبر و رسمی را تاسیس کنید، می توانید به مهاجرت به هلند فکر کنید.

یک راه ساده تری که امروزه خیلی ها برای سرمایه گذاری در هلند به آن می پردازند، اسپانسر بودن یک استارتاپ می باشد. به دلیل کارآفرینی به راحتی می توانید اقامت این کشور را بدست بیاورید. همچنین خودتان نیز اگر یک کارآفرین یا استارتاپی باشید، در صورت موفقیت هم خودتان هم خانواده تان می توانید در این مسیر به این کشور مهاجرت نمایید.

 

اخذ تابعیت هلند با تولد در این کشور

این روش مهاجرت به هلند کمی دارای شرایط قانونی سفت و سخت است. اگر پدر یا مادر یا هردو تبعه این کشور باشند، فرزندشان نیز تبعه این کشور خواهد شد. حتی اگر فرزندشان را در خارج از این کشور به دنیا بیاورند می توانند تابعیت هلند را نیز برای فرزندشان ثبت کنند.

 

مهاجرت به هلند برای ورزشکاران

یکی دیگر از شرایط مهاجرت به هلند مهاجرت ورزشی است. اگر در یک رشته تخصصی ورزش دارای مقام بین المللی باشید می توانید به مهاجرت به این کشور فکر کنید. اما یکی از مواردی که برای اخذ این شرایط واجب است این است که شما با این رشته ورزشی در کشور محل اقامتتان دارای درآمد باشید. با این کار می توانید همان کار را در این کشور نیز ادامه دهید.

 

مهاجرت هنرمندان به هلند

هنرمندانی که از کشورهای اروپایی قصد مهاجرت به هلند را داشته باشند می توانند خیلی راحت کارشان را پیش ببرند. اما برای سایر کشور ها شما باید ثابت کنید که می توانید درآمد خوبی برای این کشور از طریق کسب و کار و هنرتان ایجاد کنید.

 

مهاجرت به هلند

 

هزینه های زندگی در کشور هلند

 

برای مهاجرت به هلند یا هر کشور دیگری بهتر است قبل از مهاجرت برآورد کنید برای زندگی در آن کشور چقدر باید درآمد داشته باشید. هزینه زندگی افراد در کشور های مختلف متفاوت است. به همین جهت شما با توجه به درآمد و هزینه های زندگی تان می توانید شرایط مهاجرت به هلند را بررسی و سپس اقدام کنید.

به طور میانگین اگر بخواهید در شهر های بزرگ هلند به اقامت بپردازید ماهیانه برای هر فرد بین 2000 تا 2500 یورو هزینه زندگیتان خواهد بود. حقوق یک شهروند هلندی حدود 2،341.17 یورو به بالا است.

در کنار این درآمد قیمت اجاره یک خانه تک خوابه با توجه به موقعیت مکانی آن بین 800 تا 1100 یورو می باشد. همچنین برای خرید یک لیتر شیر باید چیزی حدود 0.9 یورو، یک کیلو سیب زمینی 1.3 یورو، یک کیلو گوشت قرمز 14 یورو و یا یک کیلو مرغ 9 یورو بپردازید.

 

برای مهاجرت به هلند چه کاری انجام دهیم؟

 

اگر قصد مهاجرت به هلند را دارید و دلتان می خواهد که تابعیت این کشور را بدست بیاورید، پیشنهاد می کنیم در کنار خواندن این مطالب حتما از یک مشاور تخصصی در این امر نیز کمک بگیرید.

شرکت مهاجرتی بیاند یونیورسال با همراهی وکلای زبده در امر مهاجرت می تواند پاسخگوی تمام امور مهاجرتی شما باشد. شما می توانید جهت اخذ هرگونه مهاجرت و ویزا به صورت رایگان با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و اطلاعات جامع تری در خصوص شرایط مهاجرت به هلند کسب نمایید.

فرم مشاوره مهاجرتی بیاند یونیورسال

فرم مشاوره تخصصی مهاجرت

برای گرفتن مشاوره رایگان تنها کافیست اسم و شماره واتساپ خود را وارد کنید
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

اخرین مقالات


دانشگاه های مجارستان

دانشگاه های مجارستان


برای تحصیل در دانشگاه های مجارستان نیاز به اطلاعات زیادی دارید. ما در این نوشته سعی کرده ایم این اطلاعات را به خوبی به شما منتقل کنیم.

اطلاعات بیشتر

مرز مجارستان

مرز مجارستان


مرز مجارستان با 7 کشور اسلواکی، اتریش، اسلوونی، صربستان، رومانی، اوکراین و کروواسی مشترک است.

اطلاعات بیشتر

تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیل پزشکی در مجارستان


تحصیل پزشکی در مجارستان یکی از راه های مناسب برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در یک کشور اروپایی با هزینه های کم را دارند.

اطلاعات بیشتر

کار کانادا

کار کانادا


همه چیز در مورد کار کانادا را در این مطلب توضیح می دهیم تا شما با آگاهی بیشتری برای اقامت کانادا اقدام کنید.

اطلاعات بیشتر

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)


LMIA به معنی ارزیابی اثرگذاری بر بازار کانادا است. کارفرمایان که این مجوز را دریافت میکنند میتوانند نیروی کار خارجی را استخدام کنند.

اطلاعات بیشتر