درخواست فرم مشاوره
دوره audi در مجارستان

دوره audi در مجارستان

آیا دوست دارید در یکی از معتبرترین دانشگاه‌های اروپا تحصیل کنید؟ آیا می‌خواهید در کارخانه خودروسازی آئودی شغلی داشته باشید؟ چگونه می‌توانید در دوره‌های دانشگاهی آئودی شرکت کنید؟ آیا دوره audi در مجارستان معتبر است؟

امروزه دغدغه بسیاری از دانشجویان یا کسانی که قصد ادامه تحصیل دارند، بازار کار پس از اتمام تحصیلات است. وقت آن رسیده که بدون نگرانی به فکر کسب علم در رشته مورد علاقه خود باشید.

تحصیل در یک دانشگاه معتبر اروپایی و کار در یک شرکت بزرگ خودرو‌سازی در دنیا، پیشنهادی است که ما به شما می‌دهیم. در این مقاله از بیاند یونیورسال با دوره‌های آموزشی شرکت AUDI در مجارستان آشنا می‌شویم. همچنین به بررسی شرایط تحصیل در این دوره معتبر می‌پردازیم. به طوری که با اطلاعات کافی، برای تحصیل در دانشگاه مجارستان، تصمیم‌گیری کنید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

دوره آئودی مجارستان را بیشتر بشناسید!

 

تحصیل در مجارستان برای علاقمندان به مهاجرت تحصیلی به زبان انگلیسی در اکثر رشته‌ها امکان‌پذیر است. دانشگاه‌های مجارستان جز بهترین مراکز علمی جهان قرار دارند. دوره آئودی (AUDI) دانشگاه مجارستان، یکی از دوره‌های جذاب و معتبر شرکت مهاجرتی بیاند یونیورسال است. این دانشگاه در یک شهر صنعتی با کارخانجات بزرگ و معروف دنیا، قرار دارد

هدف از برگزاری این دوره‌ها، آموزش مهندسان جوان در سطح بین‌المللی است. همکاری نزدیک آئودی مجارستان و دانشگاه تضمین می‌کند که آموزش‌ها، به شدت با نیاز‌های واقعی صنعت مرتبط است. دانشجویان می‌توانند در حین تحصیل روی پروژه‌های صنعتی واقعی کار کنند.

همکاری مستمر، فضای بین‌المللی، امکان شرکت در تیم‌های دانشجویی، دوره زبان‌های خارجی و امکانات متعدد برای کارآموزی و پایان‌نامه در خارج از کشور از مزیت‌های شرکت در دوره‌های آموزشی آئودی است.

 

دوره ایودی در اروپا

 

دوره audi مجارستان در چه مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود؟

این دوره‌ها با همکاری شرکت آئودی در دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس دانشگاه دولتی و معتبر مجارستان برگزار می‌شود. گروه خودرو‌سازی آئودی در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری کلان چهار میلیارد یورویی در این کشور اقدام به تأسیس دانشگاه کرد. دروس این دوره‌ها زیر نظر شرکت AUDI تدریس می‌شود. در ادامه به بررسی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و شرایط دریافت مهندسی مکانیک در اروپا می‌پردازیم.

 

کارشناسی مهندسی مکانیک در دوره audi مجارستان

 

برای ثبت نام در این مقطع، باید مدرک پایان دوره دیپلم ۱۲ ساله و مدرک زبان آیلتس حداقل ۵/۵ را داشته باشید.

در صورتی که مدرک زبان ندارید، دانشگاه از شما یک مصاحبه ای خواهد کرد و در صورت قبولی در مصاحبه میتوانید در این دوره شرکت کنید.

شرکت در مقطع لیسانس شرط معدل ندارد و برای افراد زیر ۳۵ سال امکان‌پذیر است. طول دوره کارشناسی audi مجارستان سه سال خواهد بود.

دانشجویان در مقطع کارشناسی قادر به درک وظایف طراحی، ساخت، بهره‌برداری، تعمیر و نگهداری، تشخیص و تعمیر وسایل نقلیه و ماشین‌های سیار هستند. آن‌ها فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه‌های ایمنی، حفاظت از محیط زیست و اقتصاد انرژی ارائه می‌کنند. همچنین فارغ التحصیلان برای ادامه تحصیل در سطح کارشناسی ارشد (MSc) آماده می‌شوند.

دوره کارآموزی در این مقطع، حداقل شش هفته باید خارج از دانشگاه در یک مکان حرفه‌ای گذرانده شود. که این بخش عملی در خود شرکت صنعتی آئودی برگزار می‌شود. پایان‌نامه کارشناسی، شرح و پژوهش یک کار مهندسی یا تحقیقاتی خاص خودرو است. داوطلب با پایان‌نامه خود ثابت می‌کند که دانش و مهارت‌های کافی را به دست آورده است. همچنین می‌تواند، به تنهایی یک تحلیل، طراحی یا توسعه حرفه‌ای را حل کرده و ارزش افزوده ایجاد کند. مدت زمان ارائه پایان‌نامه یک ترم تحصیلی است.

 

مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک در دوره audi مجارستان

 

مدت زمان این دوره در مقطع کارشناسی ارشد چهار ترم است. برای شرکت در مقطع فوق لیسانس، متقاضی باید در یکی از رشته‌های شاخه مهندسی مکانیک یا هوا فضا، مدرک کارشناسی داشته باشد. افراد حداکثر تا ۴۵ سال، مجاز به تحصیل در این مقطع هستند.

هدف از این برنامه تحصیلی آموزش دانشجویان برای تبدیل شدن به مهندسان فنی پیشرفته خودرو است. مهندسان مکانیک پس از اتمام تحصیلات، قادر خواهند بود در سطوح بالای علمی، فنی خودرو، پروژه مربوط به توسعه خودرو، موتور‌های احتراق داخلی و سیستم‌های درایو جایگزین شرکت کنند. دوره کارشناسی ارشد، دانشجویان را برای شرکت در پروژه‌های مرتبط با وسایل نقلیه، خطوط محرکه و موتور‌ها آماده می‌کند.

دوره اجباری کارآموزی حداقل چهار هفته باید خارج از دانشگاه و در شرکت آئودی گذرانده شود. فرآیند ارائه پایان‌نامه کارشناسی ارشد، حداقل توسط یک سرپرست دانشگاه پشتیبانی می‌شود و می‌تواند توسط یک کارشناس صنعتی راهنمایی شود. مدت زمان تکمیل پایان‌نامه در این دوره، دو ترم است.

 

مدرک دوره audi مجارستان چه مزایایی دارد؟

 

در نظر داشته باشید، مدرک پایان دوره AUDI در دانشگاه مجارستان، مورد تأیید وزارت علوم ایران و کشور‌های اروپایی است. همچنین با گذراندن یک سری پیش نیاز‌ها، مدارک این دوره‌ها، قابل ارائه در دانشگاه‌های امریکائی و کانادایی نیز هستند.

بزرگترین مزیت شرکت در دوره audi مجارستان، موضوع اشتغال آن است. شما می‌توانید پس از اتمام دوره و کسب موفقیت در آزمون نهایی، به راحتی توسط شرکت Audi در یکی از شعب این کارخانه استخدام و مشغول به کار شوید. با این کار ویزای کاری مجارستان را نیز دریافت می‌کنید و اقامت شما در این کشور حوزه شینگن تمدید می‌شود

 

ماشین آیودی

 

آیا دوره audi مجارستان معتبر است؟

این دوره در یکی از دانشگاه‌های دولتی کشور مجارستان برگزار می‌شود. این مرکز آموزشی جز پنج دانشگاه برتر مجارستان در رشته‌های فنی است. برای دریافت مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

آیا امکان کار در شرکت خودرو‌سازی آئودی پس از اتمام تحصیل وجود دارد؟

شما می‌توانید پس از اتمام دوره‌های آموزشی و موفقیت در آزمون پایان دوره در یکی از شرکت‌های Audi کشور‌های مجارستان، اتریش یا آلمان مشغول به کار شوید.

 

دوره‌های شرکت آئودی (audi) در مجارستان چگونه است؟

این دوره‌ها هم به صورت تئوری و هم عملی در دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس برگزار می‌شود. بخش تئوری به صورت مشترک توسط دانشگاه و شرکت Audi انجام می‌شود. ولی دوره عملی را در کارخانه آئودی می‌گذرانید.

 

شرایط سن برای شرکت در دوره Audi در مجارستان تا چند سال است؟

برای شرکت در دوره لیسانس تا حداکثر سن ۳۵ سال و دوره فوق لیسانس تا حداکثر سن ۴۵ سال مورد قبول است. برای اطلاع از شرایط مهاجرت تحصیلی به مجارستان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

سخن آخر

همانطور که در متن مقاله مطالعه کردید، شرکت معتبر خودرو‌سازی آئودی با همکاری دانشگاه دولتی مجارستان اقدام به راه‌اندازی دوره آموزشی نموده است. با شرکت در این دوره، علاوه بر ادامه تحصیل در یک دانشگاه معتبر، به یک کشور اروپایی نیز مهاجرت کرده‌اید. همچنین پس از اتمام تحصیلات و موفقیت در آزمون آن، می‌توانید در کارخانه بزرگ audi کشور‌های مجارستان، اتریش یا آلمان مشغول به کار شوید.

 مشاوران این مجموعه، راهنمایی‌های لازم برای تحصیل در کشور مجارستان و شرکت در دوره‌های معتبر را ارئه می‌دهند. در این متن به بررسی دوره audi مجارستان پرداختیم. اگر سؤالی در این مورد دارید، در کامنت‌ها برایمان بنویسید. ‌

امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله به شما در تصمیم‌گیری بهتر برای مهاجرت تحصیلی موفق کمک کند.

فرم مشاوره مهاجرتی بیاند یونیورسال

فرم مشاوره تخصصی مهاجرت

برای گرفتن مشاوره رایگان تنها کافیست اسم و شماره واتساپ خود را وارد کنید
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

اخرین مقالات


دانشگاه های مجارستان

دانشگاه های مجارستان


برای تحصیل در دانشگاه های مجارستان نیاز به اطلاعات زیادی دارید. ما در این نوشته سعی کرده ایم این اطلاعات را به خوبی به شما منتقل کنیم.

اطلاعات بیشتر

مرز مجارستان

مرز مجارستان


مرز مجارستان با 7 کشور اسلواکی، اتریش، اسلوونی، صربستان، رومانی، اوکراین و کروواسی مشترک است.

اطلاعات بیشتر

تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیل پزشکی در مجارستان


تحصیل پزشکی در مجارستان یکی از راه های مناسب برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در یک کشور اروپایی با هزینه های کم را دارند.

اطلاعات بیشتر

کار کانادا

کار کانادا


همه چیز در مورد کار کانادا را در این مطلب توضیح می دهیم تا شما با آگاهی بیشتری برای اقامت کانادا اقدام کنید.

اطلاعات بیشتر

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)

LMIA چیست؟ (شرایط و پیدا کردن کار در کانادا)


LMIA به معنی ارزیابی اثرگذاری بر بازار کانادا است. کارفرمایان که این مجوز را دریافت میکنند میتوانند نیروی کار خارجی را استخدام کنند.

اطلاعات بیشتر